9 листопада – День української писемності та мови
Святкуванню української писемності та мови виповнилося 22 роки, і уже стало традицією нашої школи відзначати його. Через те, що 9 листопада цього року випало на суботу, заходи, присвячені цьому святу, відбувалися раніше – 7 і 8 листопада.
В цьому дійстві взяли участь учні всіх вікових категорій – від початкової ланки до старшої.
Маленькі школярі цього дня прийшли в святковому українському одязі. Для них вчителі створили справді святковий день: діти брали участь у літературно-музичних композиціях, конкурсно-розважальних заходах. А першокласники зіграли сценку «Ходить гарбуз по городу». Як приємно було чути з уст малечі чисту українську мову!
Не менш насиченою була програма і в учнів 5-6 класів. Вони повинні були взяти участь у квесті «Наша мова калинова». Але спочатку мали продумати оформлення тематичного арт-плакату, а потім відвідати станції, на яких повинні виконати певні завдання, підготовлені вчителями української мови.
Такий вид роботи сподобався школярам, адже це так цікаво, коли завдання вимагає не тільки розумової діяльності, а й швидкої та злагодженої роботи групи. Діти гідно пройшли всі етапи квесту і були нагороджені грамотами.
Цього ж дня учні 7-11 класів не тільки читали вірші про мову, а ще створювали відеоролики та викладали їх на портал шкільної преси. Ми ще раз мали змогу переконатися, наскільки талановитими є наші діти!
Щоб святкова атмосфера відчувалася у всьому, двері шкільних кабінетів були прикрашені відповідно до тематики.
Наступного дня – 8 листопада – учні 7-11 класів організували виставку стіннівок про видатних українських письменників.
Вчитель історії І.В.Старова підготувала для дев’ятикласників урок-презентацію «Як нищили мову».
А об 11.15 більшість учнів нашої школи долучилася до написання диктанту «Від бересту – до «цифри», текст якого читав доцент Київського університету імені Бориса Грінченка, автор підручників і посібників з української мови Олександр Авраменко. Організатори пояснюють, що сенс написання диктанту в єдності, а не в вишукуванні помилок, хоча, звичайно, краще бути освіченою людиною, а тому писати треба без помилок.
Як бачимо, ці два дні були дуже багатими на різноманітні заходи, а результати показали, що наші учні здатні справитися з будь-якими завданнями!
Т.І. Харенко