Креативність – головна якість людини в 21 столітті
Креативність – досить важливий фактор, який сприяє успіху в багатьох сферах життя, в тому числі і професійній.
Креативність – це творчі здібності людини, що дозволяють створювати і втілювати в життя принципово нові ідеї.
Для чого потрібна креативність? Ця якість в різних областях застосовується для вирішення різних завдань. У науці та виробництві креативність потрібна для винаходу нового обладнання, нової техніки, навіть самих технологій виробництва. Креативність робить наше життя цікавішим, вишуканішим і комфортнішим. Завдяки креативності у нас є всі блага цивілізації від телефону до космічних станцій.
Креативні люди керують світом. Вони здатні знаходити нові та оптимальні шляхи вирішення поставлених завдань. Вони можуть розглядати проблему під різними кутами, часом побачити її так, як не бачив раніше ніхто. Проте креативність – це не тільки новаторство і творчість, це конструктивний спосіб мислення, який приносить практичну користь в різних видах діяльності.
Креативне мислення — це нестандартний, оригінальний тип мислення, здатний привести до несподіваних рішень чи нових відкриттів.
Креативне мислення необхідно в багатьох сферах діяльності, в тому числі в бізнесі, рекламі, торгівлі, військовій справі, журналістиці, юриспруденції, мистецтві та політиці. Зараз у багатьох пропозиціях роботи можна зустріти повідомлення, що роботодавцю потрібні креативні люди на різні посади. Так, багато спеціальностей вимагають прийняття новаторських рішень, вміння мислити нестандартно і нетривіально подавати себе або продукт.
Креативність у бізнесі – це вміння підлаштовуватися під нові стилі управління, змінюватися відповідно до мінливих умов ринку. Бізнес, особливо малий або середній, не терпить консервативності. Креативність у бізнесі потрібна для мобільності, швидкості прийняття рішення і новаторства.
Креативність в рекламі – це здатність показати продукт новим чином, під несподіваним кутом. У сучасному світі людина отримує на добу величезну кількість інформації. Фахівці з реклами вже не знають, як привернути увагу потенційного споживача і не викликати роздратування занадто нав’язливим чином. Саме для вирішення таких проблем і потрібні в рекламі креативні люди. Рекламне повідомлення має бути якісним, цікавим та інформативним.
Креативність у сфері послуг – здатність пошуку нових підходів у спілкуванні з людьми. Ця сфера застосування креативності вимагає не тільки гарного знання людей в побутовому сенсі і розвинену інтуїцію, а й накопиченого багажу знань у сфері психології та соціології. Для сфери продажів важливо зуміти піднести продукт так, щоб потенційний покупець захотів його придбати. У готельному бізнесі креативним може бути оформлення номерів або, наприклад, особливості обслуговування гостей.
Креативність – це вроджена якість, чи її можна розвивати? Поговоримо про це наступного разу.
Відділ організації профорієнтації ЗОЦЗ