Рекомендації педагогам, які працюють в паралелі 5-х класів.
(По учням, які мають труднощі в навчанні).
- Ісключіть критичні зауваження з приводу знань і поведінки учнів в присутності класного колективу (можлива щадна бесіда з цього приводу в індивідуальному порядку);
- При перевірці знань учнів заохочувати будь-які, навіть мінімальні успіхи, дати можливість на першому етапі отримувати хоча б 6, додавши при цьому, що таке ставлення буде тимчасовим до стабілізації ситуації;
- Необходімость вивчити систему особистих відносин учнів у класі, щоб цілеспрямовано формувати ці відносини, і створити для кожної дитини в групі сприятливий емоційний клімат;
- Для здійснення зниження неадекватної поведінки учня, необхідно забезпечити ситуацію успіху в будь-якої діяльності (малювання, спорт, допомога по класу і ін.). Дитину потрібно менше лаяти і більше хвалити, що не порівнюючи його з іншими, а тільки з ним самим, оцінюючи поліпшення його власних результатів (сьогодні написав краще, ніж учора; швидше вирішив і т.д.);
- Больше звертати увагу на обстановку, яка складається вдома і в школі. Теплі емоційні відносини, довірчий контакт з дорослими теж можуть сприяти поліпшенню загальної поведінки дитини;
- Нельзя залишати без уваги непопулярних дітей. Слід виявити і розвинути у них позитивні якості, підняти занижену самооцінку, рівень домагань, щоб поліпшити їхнє положення в системі міжособистісних відносин. (Нерідкі випадки, коли досить змінити поведінку або ставлення дорослого, щоб повністю змінився дитина).
Бажаємо успіхів!