НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №19 ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Закони України
Концепції
Концепція Нової української школи / упорядн. : Гриневич Лілія, Елькін Олександр, Калашнікова Світлана та ін. / заг. ред. Грищенка Михайла ; Міністерство освіти і науки України. – К., 2016. – 40 с.
Постанови Кабінету Міністрів України
- Постанова Кабінету Міністрів України №532 від 19.06.2019 “Про затвердження Положення про освітній округ і опорний заклад освіти”
- Постанова Кабінету Міністрів України №530 від 10.04.2019 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”
- Державний стандарт базової середньої освіти. Презентація.
- Постанова КМУ від 30 вересня 2020 р. № 898 “Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіт”
Організація освітнього процесу в закладах освіти
2. Перелік рекомендованої МОН навчальної літератури на 2022/2023 навчальний рік
6. Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022/2023 н.р.
13. Наказ МОН від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»
14. Наказ МОН від 30.07.2021 №868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення»
16. Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»
19. Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
20. Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
21. Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Типові освітні програми для ЗЗСО
- Наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти».
- Наказ МОН України від 27.12.2018 № 1461 «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти».
- Наказ МОН України від 04.2018 №407 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня».
- Наказ МОН України від 04.2018 № 405 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня».
- Наказ МОН України від 04.2018 №406 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня».
- Наказ МОН України 19.02.2021 №235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти»
Типові освітні програми для дітей з особливими освітніми потребами
Початкова школа
- Наказ МОН України №693 від 25.06.2018 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ МОН України №968 від 04.09.2018 Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693
- Наказ МОН України №968 від 04.09.2018 “Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693”
- Наказ МОН України №816 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями”
- Наказ МОН України №815 від 26.07.2018 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627”
- Наказ МОН України №814 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами”
- Наказ МОН України №917 від 02.07.2019 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”
Заклади ЗСО ІІ ступеня
- Наказ МОН України №627 від 12.06.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”
- Наказ МОН України №813 від 26.07.2018 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”
Інституційний аудит
- Наказ Міністерства освіти і науки від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 338 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальної середньої освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою якості освіти»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 січня 2019 р. № 11 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою якості освіти»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 253 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою якості освіти»
Професійні конкурси
- Наказ МОН України №798 від 10.06.2019 “Про проведення всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2020”
- Наказ МОН України №555 від 31.05.2018 “Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”
- Наказ МОН України №593 від 26.04.2019 “Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми”
- Наказ МОН України №1052 від 02.08.2019 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми”