Ми різні, але ми рівні

Тиждень толерантності

     Понад 12 років 16 листопада світ святкує Міжнародний день толерантності. Цей День був проголошений Декларацією принципів толерантності, затвердженою  у 1995 році на 28 Генеральній конференції ЮНЕСКО. У статті 6 Декларації зазначено: «з метою мобілізації громадськості, звернення уваги на небезпеки, приховані у нетерпимості, зміцнення прихильності і активізації дій на підтримку поширення ідей толерантності і виховання у її дусі ми урочисто проголошуємо 16 листопада міжнародним днем, присвяченим толерантності, що відзначається щорічно».

    Щороку, у ЗНВК №19 проводиться Міжнародний день толерантності. Цього року, під керівництвом класного керівника Кукуні Т.В., учні 2-А класу взяли участь у «Тижні толерантності». Цей тиждень проходив за планом:

Тиждень толерантності

Понеділок   Що таке толерантність?

Завдання 1. З’єднати частинки речень, щоб дізнатися, що таке толерантність.

Завдання 2.  На кожну літеру слова ТОЛЕРАНТНІСТЬ вибрати із пазлів слова, притаманні толерантній людині.

Вівторок  Толерантність і булінг – що обрати

Завдання 1. Розділити смайлики на дві частини: з рисами толерантної людини, з проявами булінгу. Намалюйте смайликам ротик.

Завдання 2. Зеленим кольором позначити малюнки, на яких дітки толерантно відносяться один до одного, а червоним – там, де проявляють булінг.

Середа Ми різні, але ми рівні

Завдання 1. Скласти правила перебування в колективі.

Завдання 2. Скласти пазл-емблему «Ми різні, але ми рівні»

Четвер В країні добра і дружби

Завдання 1. Скласти сенкан до слова ДРУГ

Завдання 2. Майстер-клас «Міцна дружба»

П’ятниця Підсумок «Планета толерантності»

Завдання 1. Подумайте, якими якостями повинна володіти толерантна людина. Користуючись словами з довідки, продовжіть фразу: «Я …»

Завдання 2. Одним із символів толерантності є рука людини, рука допомоги, яку ми можемо протягнути кожному. Напишіть на долоньках, що треба робити, щоб наш клас став «Простором толерантності»

     Учні класу активно приймали участь у виконанні завдань. Діти працювали індивідуально, в парах, в групах. Кожного дня вчитель пояснював, що для того, щоб досягти успіху у власному житті, не витрачати сил на конфлікти, кожному доцільно сформувати у собі толерантність як рису характеру необхідно:

  • бути готовими до того, що всі люди різні – не кращі й гірші, а просто різні;
  • навчитися сприймати людей такими, якими вони є, не намагаючись змінити в них те, що нам не подобається;
  • цінувати в кожній людині особистість і поважати її думки, почуття, переконання незалежно від того, чи збігаються вони з нашими;
  • зберігати «власне обличчя», знайти себе і за будь-яких обставин залишатися собою.
Відключення електроенергії
«Подорож в дивовижний світ дитинства з Квіткою Семицвіткою»
Previous Article
Next Article