Проблемна тема |
«Створення сучасного медіа-освітнього простору для успішної самореалізації педагогів та
учнів в умовах впровадження Нового Державного стандарту освіти в контексті Нової української
школи» |
Методична тема |
«Медіа-освіта, медіа-грамотність, медіа-компетентність як інноваційні складові
професіоналізму сучасного педагога» |
Виховна тема |
«Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вихованців та учнів в умовах роботи
шкільного медіа-холдингу «ВМ-НФ» |
Проблемна тема |
МО вчителів філологічних дисциплінКерівник Харенко Т.І. |
Сучасні педагогічні новації, інформаційні, хмарні технології як форма компетентнісного
підходу, наступність та перспективність при вивченні української мови як засіб реалізації Державних
освітніх стандартів Нової української школи. |
Харенко Т.І. |
Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках української мови та літератури як засіб
формування когнітивної компетентності школяра.
|
Лавринович І.Ю. |
Формування загальнокультурної грамотності учнів на уроках української мови та літератури |
Єременко В.В. |
Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови та літератури |
Мандзій Н.Ф. |
Формування медіа компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури через використання сучасних
інформаційних технологій
|
Добринь Л.М. |
Використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) на уроках зарубіжної літератури |
Проблемна тема |
МО вчителів іноземної філологіїКерівник Калошина Т.М. |
Використання сучасних педагогічних новації, інформаційних, хмарних технологій як форму
компетентнісного підходу при вивченні англійської мови як засіб реалізації Державних освітніх стандартів
Нової української школи. |
Калошина Т.М. |
Використання новітніх методик для розвитку навичок діалогічного мовлення учнів на середньому етапі
навчання
|
Маямсіна О.М. |
Застосування інтерактивних технологій на уроках з англійської мови для формування комунікативної
компетентності учнів, закріплення лексичних та граматичних одиниць мови за допомогою ігрових навчальних
елементів.
|
Сарнацька Н.В. |
Метод проєктів на уроках англійської мови з елементами кооперативного навчання |
Білібуха А.В. |
Забезпечення різноманітних форм сприйняття матеріалу як обов‘язкова умова успішної організації навчання
англійської мови в початкових класах.
|
Проблемна тема |
МО вчителів точних наукКерівник Горська І.С. |
Методичні та дидактичні аспекти формування компетентно освіченої особистості учнів та
вчителів МО шляхом впровадження інтерактивних та інформаційних технологій на уроках математики,
інформатики, фізики в ході реалізації Державної освітнього стандарту |
Горська І.С. |
Інноваційні технології навчання як умова особисто-орієнтованого підходу на уроках математики в ході
реалізації державних освітніх стандартів.
|
Мацакова О.В. |
Самостійна робота учнів на уроках математики – ланка формування компетентної особистості учнів в ході
реалізації державних освітніх стандартів.
|
Сергєєва Г.В. |
Розвиток математичної компетенції учнів старшої школи при підготовці до ЗНО |
Остапко Я.В. |
|
Павлюк О.О. |
Діджиталізація як тренд сучасної освіти. |
Проблемна тема |
МО вчителів суспільно-природничих дисциплінКерівник Давиденко Т.П. |
Формування критично мислячої особистості через використання інноваційних медіаосвітніх
технологій в умовах впровадження Нового Державного стандарту освіти |
Давиденко Т.П. |
Формування критичного мислення учнів на уроках історії та географії через використання інтерактивних та
медіаосвітніх технологій.
|
Буркот Л.П. |
Медіа-освітні технології на уроках географії |
Старова І.В. |
Розвиток критичного мислення учнів під час роботи з медіа-джерелами на уроках історії та правознавства
|
Малига Л.П. |
Методи формування і розвитку критичного мислення учнів на уроках біології |
Єлькін А.В. |
Формування медіа-інформаційної грамотності (МІГ) та критичного мислення в процесі уроків та у
позаурочній діяльності.
|
Проблемна тема |
МО вчителів початкової школиКерівник Кукуня Т.В. |
|
Впровадження інформаційних та інтерактивних технологій навчання через формування ключових
компетентностей молодших в ході реалізації нового державного стандарту початкової загальної освіти нової
української школи. |
Кукуня Т.В. |
Формування читацької компетенції у учнів початкових класів. |
Верезовська О.І. |
Формування математичної компетенції у учнів початкових класів. |
Тараненко Л.А. |
Впровадження інноваційних технологій на уроках математики. |
Параскевич О.В. |
Використання інноваційних технологій на уроках мови навчання. |
Єременко В. В. |
Ігрові технології навчання в початкових класах. |
Андрійчишена О.В. |
Забезпечення наступності в формуванні компетентності освіченої собистості. |
Юдіна С.В. |
Розвиток пізнавальних процесів у молодших школярів відповідно до вимог НУШ. |
Стадницька Ю.М. |
Діяльнісний підхід і ігрові методи навчання в умовах Нової української школи. |
Проблемна тема |
МО вчителів фізичної культуриКерівник Бей В.І. |
«Підвищення компетентності учителя фізичної культури через використання інноваційних
технологій в ході реалізації Державного освітнього стандарту» |
Бей В.І. |
Диференційований підхід до учнів на уроках фізичної культури. |
Жидков Ю.М. |
Здоров’язберегаючі технології на уроках фізичної культури |
Проблемна тема |
МО вчителів особистісного розвиткуКерівник Зінченко А.В. |
Розвиток життєвої компетентності учнів на основі особистістного-орієнтованого підходу шляхом
впровадження сучасності інформаційні та інтерактивні технології через реалізацію нового Державного
освітнього стандарту. |
Кокоріна О.М. |
Формування компетентно освіченої особистості учнів шляхом впровадження інформаційних та інтерактивних
технологій
|
Зінченко А.В. |
Використання медіа освітніх технологій на уроках трудового навчання через інтерактивні технології в
умовах впровадження Нового Державного стандарту освіти в контексті Нової української школи.
|
Болкова З.В. |
Формування життєвих навичок в учнів та усвідомленого ставлення до власного здоров”я |