№ з/п | Назва заходу | Відповідальний | Строки виконання |
1 | Проаналізувати наукові та науково-практичні педагогічні літературні джерела із питань моделювання та впровадження системи STEM-освіти в навчально-виховних закладах на міжнародному рівні | Самоосвіта педагогів | 09. -11. 2017 |
2 | Проаналізувати на методичних об’єднаннях ЗНВК №19 нормативно-правові документи з проблеми дослідження, наукові та науково-практичні педагогічні літературні джерела із питань моделювання та впровадження системи STEM-освіти . Вивчити досвід роботи навчальних закладів з проблеми дослідження | Керівники МО | 09. -11. 2017 |
3 | Постійно знайомитись з роботою відділу STEM-освіти Інституту модернізації змісту освіти, новинками сайтів освіта- STREAM Запорізького регіону, приймати участь у семінарах та тренінгах | Самоосвіта педагогів | Протягом року |
4 | Провести установчий семінар-практикум для педагогічного колективу школи з метою ознайомлення з особливостями впровадження STEM-освітніх інновацій у навчально-виховний процес дошкільно-шкільної ланки ,формування STEM-компетентності. | Тандура Г.О. Буркот Л.П. Старова І.В. | 10.2017 |
5 | Провести засідання педради «STEM-освіта шлях в майбутнє – від теорії до практики » | Тандура Г.О. Буркот Л.П. Старова І.В. | 11.2018 |
6 | Створити творчу групу вчителів для участі в організації та проведенні тижня STEM-освіти в ЗНВК №19 | Тандура Г.О. (ріш.педради) | 01.2018 |
| Провести засідання круглого столу «Можливості реалізації STEM-освіти в загальноосвітній школі. Доцільність співвідношення із засадами традиційної освіти, наступність » | Тандура Г.О. Буркот Л.П. | 01.2018 |
5 | Провести тиждень STEM-освіти в кожній ланці виховного комплексу: - Провести заходи щодо популяризації STEM-освіти, професій STEM
- Провести конкурс для дівчат «Чому я обираю STEM-кар′єру»
- Провести профорієнтаційний захід «Парад професій STEM»
- Провести захист проектів школярів з природничо-математичних дисциплін в рамках STEM-освіти
- Провести виставку практичних матеріалів STEM-освіти
- Звіт роботи гуртків
- Організувати екскурсії на підприємства міста з метою ознайомлення зі STEM-професіями
| Творча група | 04.2018 |
6 | Переглянути варіативну частину навчального плану на 2018-2019 навчальний рік з метою впровадження курсів та факультативів пов'язаних зі STEM-освітою | Тандура Г.О. Буркот Л.П. | 04.-06.2018 |
7 | Провести батьківський всеобуч на тему «STEM – світ інноваційних можливостей» | Болкова З.В. Старова І.В. | Протягом року |
8 | Розробити веб-сторінку на сайті школи з метою забезпечення постійного інформаційно-методичного супроводу впровадження та поширення кращого педагогічного досвіду STEM-освіти | Сергеєва Г.В. | 02.2018 |
9 | Розширення електронних ресурсів інформаційно-комунікаційної підтримки з упровадження STEM-освітніх практик і поширення кращого педагогічного досвіду. | Сергеєва Г.В. | Протягом року |
10 | Вивчити стан готовності учасників навчально-виховного процесу до впровадження STEM-освіти (педагогічних працівників, учнів, батьків). | Адміністрація школи | 05.2018 |
11 | Налагодити співпрацю навчального закладу з ВНЗ та позашкільними навчальними закладами. | Тандура Г.О. | Протягом року |
12 | Налагодити співпрацю науковців і педагогів різних ланок освіти (дошкільних , загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, вищих навчальних закладів) з метою поширення STEM- освітніх практик | Тандура Г.О. | Протягом року |
13 | Поповнювати матеріально-технічну базу кабінетів природничо-математичного циклу, базу для STEM- освітніх практик | Тандура Г.О. | Протягом року |
14 | Конференція «STEM – світ інноваційних можливостей» (презентація моделі STEM–освіти школи) | Тандура Г.О. | 05.2018 |