gototop
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці
  • Наші вихованці

Вітаємо з Днем Народження!

 

03.04 - ​Ігнатову Надію Сергіївну

04.04 - Зеленіну Галину Володимирівну

04.04 - Кадніковкіну Аліну Сергіївну

13.04 - Міщенко Ларису Василівну

16.04 - Буркот Ларису Петрівну

17.04 - Жидкова Юрія Миколайовича

17.04 - Єрмоліну Олену Вікторівну

20.04 - Єлькіна Андрія Вячеславовича

23.04 - Оверчук Людмилу Василівну

23.04 - Малишенко Світлану Анаталіївну

25.04 - Дорошенко Ірину Володимирівну

30.04 - Міщенко Олену Миколаївну

Бобер 2014

«Бобер – 2014»

Ми живемо в епоху величезного впливу науково-технічного прогресу практично на всі сфери людської діяльності. Ледве встигають появитись нові технології, як вони стають застарілими, і їх замінюють ще новіші. Тому, щоб бути конкурентоздатним у своїй галузі, кожний фахівець повинен досконало володіти сучасними інформаційними та комунікативними технологіями. Значення шкільного курсу інформатики, у якому учні вивчають основні принципи та ознайомлюються з сучасними напрямками розвитку цих технологій, з кожним роком зростає.

Одним з важливих засобів зацікавлення учнів навчанням є проведення різного роду змагань. Зокрема, вибудувана струнка система учнівських олімпіад – від шкільної до міжнародної. Але такі олімпіади з інформатики проводяться лише з програмування. У них бере участь відносно невеликий процент дітей, та й величезний і цікавий пласт інформаційних технологій, які вивчаються в школі, несправедливо довгий час був поза учнівськими змаганнями. Ідея такого конкурсу виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу. Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей– «Busyas a beaver». Тому симпатичний бобер став символом цього турніру.

Перший конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському місті Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія- утворили Міжнародну Спільноту «Бобер» Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань національних конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.

Форма проведення цього конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і фізики «Кенгуру» та «Левеня». Основна відмінність - всі завдання учні виконують на комп’ютері.

Конкурс проводиться в Україні відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним оргкомітетом BEBRAS.

Конкурс проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні.

Основними завданнями Конкурсу є:

підвищення комп’ютерної грамотності дітей;

ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою;

активізація творчої діяльності вчителів;

надання  статистичних даних результатів конкурсу для вироблення методичних рекомендацій щодо вдосконалення навчальних програм та підручників

Конкурс проводиться щороку у листопаді.

Завдання конкурсу розробляються на щорічній Міжнародній конференції координаторів країн-учасників конкурсу та на Всеукраїнському семінарі Координаційної ради. Остаточний пакет завдань затверджує Оргкомітет конкурсу.

Для участі у Конкурсі до встановленого Організаційним комітетом терміну шкільний координатор подає заявку на участь у Конкурсі за формою згідно з додатком до цього Положення.

Не менше ніж за день до початку Конкурсу Організаційний комітет надсилає координаторам закодований пакет з завданнями Конкурсу та інформаційні матеріали.

Пароль до пакету кожен учень отримує в момент початку конкурсу.

Обов’язковою умовою для проведення Конкурсу у одній чи кількох школах одного населеного пункту є наявність місцевого координатора проведення Конкурсу.

Координатори Конкурсу реєструються Організаційним комітетом. Діяльність координатора може охоплювати декілька ЗНЗ, усі ЗНЗ міста, району, регіону.

Для участі в Конкурсі учні реєструється у місцевого координатора.

У ЗНЗ Конкурс організовує та проводить координатор разом з учителями інформатики, учителями природничих дисциплін і початкової школи.

Заявку на участь ЗНЗ у Конкурсі шкільні координатори передають міському (районному) координатору. Районні та міські координатори надсилають заявку обласним координаторам.

До строку, вказаного Організаційним комітетом, обласні координатори надсилають заявки в Організаційний комітет.

Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:

1. Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.

2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.

4.2.Критерії оцінювання результатів

Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником.

Кожен учасник має початкову суму 30 балів.

Для учнів 2 – 3 класів пропонується 12 завдань ( 4 – по 3 бали, 4 – по 4 бали, 4 – по 5 балів).

Для учнів 4 – 5 класів пропонується 15 завдань ( 5 – по 3 бали, 5 – по 4 бали, 5 – по 5 балів).

Для учнів 6 – 7 класів пропонується 18 завдань ( 6 – по 3 бали, 6 – по 4 бали, 6 – по 5 балів).

Для учнів 8 – 9 класів пропонується 21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).

Для учнів 10 –11 класів пропонується 24 завдання (8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).

За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:

для учнів 2-3 класів – 78 балів;

для учнів 4-5 класів – 90 балів;

для учнів 6-7 класів – 102 бали;

для учнів 8-9 класів – 114 балів;

для учнів 10-11 класів – 126 балів.

Конкурс триває:

для учнів 2-3 класів – 40 хвилин; 

для учнів 4-5 класів – 50 хвилин;

для учнів 6-7 класів – 60 хвилин;

для учнів 8-9 класів – 70 хвилин;

для учнів 10-11 класів – 80 хвилин.

Програма автоматично фіксує час початку і час завершення роботи над завданнями. При порушенні часових термінів проведення конкурсу результат може бути анульованим.

Час на відкриття пакету, введення паролю та заповнення анкети не враховується.

Після закінчення роботи над завданнями, координатор збирає файли відповідей всіх учасників, формує шкільний пакет разом з повним списком учасників та координаторів. Електронний пакет з темою “Результати конкурсу Бобер ”висилається на адресу регіонального координатора в день проведення конкурсу.

Учасники Конкурсу та їхні батьки після завершення перевірки робіт мають право ознайомитися з експертними оцінками своїх робіт, здійсненими Організаційним комітетом; з усіма запитаннями щодо проведення Конкурсу координатор може звернутися до Організаційного комітету.

В ЗНВК №19 у 2014-2015 н.р. у конкурсі Бобер прийняло участь  80 учнів, з них:

Клас

2

3

4

5

6

7

11

Кількість учасників

20

27

9

17

2

2

3

 

Для порівняння, в  2013-2014 н.р. прийняло участь 78 учнів:

Клас

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Кількість учасників

21

16

18

8

8

1

3

1

2

 

 Як бачимо, кількість учасників трішки збільшилася в цьому році. Всі вони з нетерпінням чекають своїх результатів та подарунків, адже «Бобер» завжди відзначає кожного учасника не лише сертифікатом, а й дисками із завданнями для тренувань. Доречі, на офіційному сайті цього конкурса: bober.net.ua ви також можете підготуватися, ознайомитися із завданнями минулих років, переглянути новини та знайти себе серед переможців.  Тож, товаришуйте й надалі з інформативним «Бобром», відмінних вам результатів! 

Статистика:

Відвідувачі 2
Статті 581
Перегляди статей 928945
Вбачати власну гідність лише в славі своїх предків-все одно, що шукати плоди серед насіння. Штейнберг

Контакти школи:

Військбуд,13
тел. 227-05-53, факс 227-05-64
Авраменка,11
тел.68-38-24
Богдана Завади, 6а
тел. 67-04-15

Ми на Facebook-e
Адміністратор сайту: fedorchenkojuli@gmail.com